دیدار کارکنان روابط عمومی استانداری یزد با معاون عمرانی استاندار


پرسنل روابط عمومی استانداری یزد با حضور در دفتر معاونت عمرانی استانداری با معاون استاندار و مدیران کل این حوزه دیدار و گفتگو کرده و گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود را ارائه نمودند.
 سید محمد میرسعیدی در این دیدار با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولین گفت: آنچه که امروز بر جایگاه و اهمیت روابط عمومی ها افزوده است نقش این حوزه در فرهنگ سازی می باشد. وی با بیان این که روابط عمومی باید علاوه بر تبلیغات و اطلاع رسانی نسبت به دلایل و علل برخی تصمیم گیری های مدیریتی نیز شفاف سازی کند اظهار داشت: در صورت تحقق این مهم و انجام فرهنگسازی های لازم، بسیاری از تصمیم گیری ها و دلایل تصویب برخی از مصوبات خصوصا در حوزه های عمرانی، برای مردم تبیین خواهد شد .
معاون عمرانی استاندار یزد در پایان با قدردانی از خدمات روابط عمومی استانداری بر ارتقاء جایگاه روابط عمومی تاکید کرد. در ادامه این دیدار کارکنان روابط عمومی استانداری به ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت های خود پرداختند.

سئوال یزدفردا این است:باتوجه به اینکه در زمان مدیریت آقایان ناطق و ملک ثابت در روابط عمومی استانداری اخبار این نهاد به رسانه های دیجیتال ارسال می شد ولی در حال حاضر این روند تعطیل شده است علت چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا